Projectes comunitaris

Amb una trajectòria de més de 15 anys d’experiència en projectes comunitaris, seguim amb l’objectiu d’estimular i enfortir el sentiment de solidaritat de la ciutadania procurant el benestar físic, emocional i social de les persones que es troben en una situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió social. La nostra acció es porta a terme a Mataró i la comarca del Maresme.

Grans vincles - Voluntariat comunitari - Les persones que viuen en residències han de sentir-se escoltades, acompanyades i estimades. L’acompanyament i suport a la gent gran és l'eix d’actuació del projecte, que té la finalitat de cobrir un… Veure projecte
Servei Comunitari - El Servei Comunitari per a l'alumnat de secundària és una acció educativa, en el marc del currículum obligatori, que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic i posin en joc… Veure projecte
Art per la Salut - La Fundació Hospital impulsa un espai d’exposicions dins del propi edifici  amb l’objectiu d'afavorir l’acció comunitària des de la creativitat i la innovació com a estratègies d’intervenció social, i promoure el coneixement i la sensibilització… Veure projecte
Compartim Talent - Voluntariat social - La col·laboració de la ciutadania amb les associacions del Clúster d’Entitats contribueix decisivament a complementar els serveis de salut, acompanyant i donant suport a aquella població vulnerable o en risc d'exclusió social… Veure projecte