Programes d’atenció

Al llenguatge i l’aprenentatge

L’objectiu del Programa és atendre, assessorar, avaluar, orientar i tractar les necessitats dels nens, adolescents i adults amb alteracions del llenguatge, parla i aprenentatge i les dificultats associades als mateixos. Oferint un enfocament integral des de les àrees personal, familiar escolar, docent, laboral i social.

Partim d’un coneixement individual per cercar la màxima eficàcia i  optimitzar el desenvolupament de les situacions dels nostres pacients.

La comunicació i els aprenentatges son processos complexes en els que intervenen multitud de factors biopsicosocials que determinen la percepció que la persona té tant de si mateixa com del seu entorn. Detectar aviat i tractar adequadament les dificultats que puguin aparèixer en qualsevol d’aquests àmbits, determinarà l’èxit del seu futur personal, acadèmic i social. Al programa treballem per atendre i ajudar a la persona a construir aquest futur.

Fundació Hospital

C/ St. Pelegrí, nº 3 – 08301 Mataró