Nova Formació pels voluntaris del LECXIT

Iniciem el programa LECXIT- lectura per l’èxit educatiu, a les Biblioteques de Mataró, escoles…i la Fundació Bofill oferirà una formació, per aquelles persones voluntàries que s’incorporen, o aquelles que ja fan LECXIT. És una formació divertida i molt amena, on donant eines per ser un bon acompanyant, despertar el desig de la lectura, ajudar a gaudir-ne i ser un referent motivador.

Dia Formació

Divendres 19 d’octubre de 2018

Horari: 16 h a 20 h

Lloc: Biblioteca Pompeu Fabra