El Clúster d’Entitats participa a la primera edició de la Fira Solidària TecnoCampus

Dijous 16 de Maig, des del TecnoCampus es va organitzar, la primera edició Fira Solidària TecnoCampus.

La Fundació Hospital i diferents associacions allotjades el clúster d’entitats van ser-hi presents a través de la mostra d’entitats, on es van donar a conèixer a els membres de la comunitat universitària i, al públic en general.

Amb el tiquet del dinar solidari es destinava 1€ a una entitat, que va ser escollida entre tots els participants. En aquesta ocasió l’entitat afortunada va ser la Fundació Hospital.

Agraïm la donació rebuda i la participació de les entitats a aquest esdeveniment.