Dia Mundial de la Psicologia

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Mundial de la Psicologia

13 d'octubre del 2023 a les 0:00 a 23:30

|Recurring Esdeveniment (See all)

An event every year that begins at 0:00 on the first Dilluns of , repeating indefinitely

A la Fundació Hospital entenem la importància de tenir cura de la salut emocional de les persones. De fet, les investigacions demostren que una bona salut mental és essencial per viure una vida feliç, saludable i productiva. Per això ens dediquem a oferir les eines i els recursos necessaris perquè les persones es sentin més positives, segures i amb més control sobre les seves vides.

El nostre equip d’experts disposa d’una sèrie de programes i serveis dissenyats per promoure el benestar emocional i abordar els reptes únics als quals s’enfronten els infanta, adolescents, joves i adults. Des d’afrontar estrès i ansietat fins a construir autoestima i confiança.

Mostra els detalls

Data:
13 d'octubre del 2023
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Fundació Hospital
C/ St. Pelegrí, nº 3
Mataró, Barcelona 08301 Espanya
Telèfon
937419160
Visualitza el lloc web de Recinte