X aniversari del Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades

El Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades de “la Caixa” celebra el 10è aniversari havent ofert atenció a 153.953 persones al final de la seva vida i a 210.936 familiars.

La Fundació Hospital hi participa des del començament del Programa, gestionant un EAPS (Equip d’Atenció Psicosocial) format per cinc psicòlegs que s’integren en els equips ja existents dels àmbits hospitalari i domiciliari del Maresme.

El programa compta amb el suport de voluntaris a través del Programa Llavors de Vida, de la Fundació Hospital.

Des de l’inici del Programa l’EAPS_FundacióHospital  ha atès a més de 4.000 pacients, 5.300 familiars i 600 persones en dol.

L’acte de Barcelona, el dilluns 18 de novembre, és l’esdeveniment final de cloenda de les celebracions. Per a més informació sobre el programa, aquí.

Compartim el vídeo commemoratiu del 10è aniversari: