Atenció a les malalties avançades

La Fundació Bancària “la Caixa” i la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena, disposen d’un conveni de col·laboració des de 2008 en el marc del Programa per l’atenció integral a persones amb malaltia avançada i els seus familiars.  L’atenció en el marc d’aquest programa és gratuïta.

La Fundació Hospital hi participa des del començament del programa, gestionant actualment un equip de 5 psicòlegs que s’integren en els equips ja existents dels àmbits hospitalari i domiciliari del Maresme i la Selva:

Aquest programa compta amb el suport de voluntaris a través del Programa Llavors de Vida, de la Fundació Hospital.

Des de l’inici del Programa l’equip EAPS Fundació Hospital  ha atès a més de 4.000 pacients, 5.300 familiars i 600 persones en dol.