Suport de CaixaBank a la Fundació per un projecte conjunt amb el CSdM

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena ha rebut una subvenció per part de CaixaBank a través de l’Obra Social  La Caixa, per realizar el projecte conjunt amb el Consorci Sanitari del Maresme “Atenció Psicosocial per a persones amb problemes de salut mental a la comunitat no vinculades als serveis sanitaris

Aquest suport farà possible fer atenció i intervenció domiciliària individual i familiar a col·lectius d’especial vulnerabilitat i/o en risc d’exclusió social de Mataró (adolescents, adults i  gent gran) amb problemes de salut mental i sense vinculació als serveis sanitaris o socials.

(d’esquerra a dreta) Sr. Lluís Llinares (Director CaixaBank Mataró – La Riera), Jordi Vilana (Director General de la Fundació Hospital) i el Dr. Josep Cañete (Cap de Salut Mental i Addiccions del Consorci Sanitari del Maresme).