“NO panicovid” un còmic per a vèncer el pànic al coronavirus

El Consorci Sanitari del Maresme edita un còmic de com abordar l’ansietat i les emocions en període de Covid.

La Dra. Paloma Fernández, psiquiatre de l’Hospital de Mataró, i l’il·lustrador de la revista “El Jueves”, Julio A. Serrano, han creat, de forma altruista, una guia visual en format còmic per facilitar als pacients de Covid com abordar l’ansietat i les emocions en aquest període de pandèmia.

Es tracta d’una col·lecció de tres documents en format còmic que expliquen com funciona el cervell davant situacions d’alarma i per què aquesta reacció pot derivar en ansietat i dificultats per a regular les  emocions. L’objectiu és ajudar pacients, familiars i amics a gestionar la por que suscita el coronavirus.

Altres versions descarregables a la web CSdM