La Fundació Hospital renova el conveni de col·laboració amb Cabré Junqueras en l’atenció als processos de dol

El Sr. Alfred Batet, Director Gerent de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena i el Sr. Josep Maria Cabré, President del Consell d’Administració de Serveis Funeraris Cabré Junqueras, han signat avui la renovació del conveni de col·laboració, per 3 anys més, amb l’objectiu de promoure i potenciar els serveis de la Fundació en benefici del programa d’Acompanyament al Dol i les Pèrdues.

Accions com aquestes donen l’oportunitat de fer més accessibles uns serveis que són necessaris per a la ciutat i permeten a la Fundació Hospital seguir oferint suport psicològic a persones que estan en situació de dol, així com també a la promoció i desenvolupament d’eines i competències davant les diverses causes de mort i altres pèrdues.

El Sr. Josep Maria Cabré, President del Consell d’Administració de Cabré Junqueras i el Sr. Alfred Batet, Director General de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena i, durant la signatura del conveni

El Sr. Josep Maria Cabré, President del Consell d’Administració de Cabré Junqueras i el Sr. Alfred Batet, Director General de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena, durant la signatura del conveni.