La Fundació Hospital inicia un procés de reflexió estratègica per definir el nou marc estratègic que guiarà els propers quatre anys

Avui 25 de gener arrenca a Mataró, el procés de reflexió estratègica de la Fundació Hospital amb què s’ha de definir el nou marc estratègic que guiarà la tasca de l’entitat dels propers quatre anys.

Durant el primer quatrimestre del 2023 es duran a terme 2 xerrades inspiracionals i quatre sessions tècniques per definir els reptes estratègics pels propers anys. La Fundació compta en el procés amb el suport de la consultoria Hobest.

Tot l’equip de la Fundació, representants del Clúster d’entitats i del programa de Voluntariat, així com representats d’entitats dels sectors de salut, social i educació de Mataró, es trobaràn per gaudir d’una xerrada a càrrec de la Sra. Montserrat Esquerda, Directora de l’Institut de Borja de Bioètica . El proper 8 de febrer la xerrada anirà a càrrec del Sr. Salvador Maneu,  Director de Sant Joan de Déu Serveis Socials.