La Fundació Hospital impulsa un nou marc estratègic cap al 2027

Dijous 30 de novembre, la Fundació Hospital va presentar el resultat del procés d’elaboració del Marc Estratègic 2027 desenvolupat per l’entitat i que té com a lema “Acompanyem Vides”. L’acte va reunir professionals de l’entitat, patronat, voluntariat i les entitats del tercer sector vinculat, així com també l’administració i altres grups d’interès dels àmbits sanitari, social i educatiu.

Durant la presentació es va projectar un vídeo-resum del procés d’elaboració i un vídeo dels principals eixos d’actuació del marc pels propers anys.

Amb aquest nou marc estem compromesos a continuar treballant per millorar la qualitat de vida de les persones i a avançar cap a un futur més just i sostenible. Podeu llegir el document clicant aquí