La Fundació Hospital i l’Institut de Formació Continua IL-3 signen un conveni de col·laboració

La Fundació Hospital i l’Institut de Formació Continua IL-3 (de la Universitat de Barcelona) han signat un conveni de cooperació educativa de pràctiques acadèmiques externes pel Postgrau en Mindfulness i Psicoteràpia.

La primera acció conjunta comença el 30 d’abril fins el 18 de juny, amb la realització de 8 sessions d’un grup de Mindfulness adreçat als socis del clúster d’entitats de la Fundació Hospital.

La realització d’aquest conveni s’emmarca dins de les accions formatives que la Fundació Hospital duu a terme en  col·laboració amb entitats i centres docents especialitzats.