La Fundació Hospital amb el suport de Cabré Junqueras reforça l’atenció al Dol per a familiars de difunts de COVID

Davant la situació creada per la pandèmia, afrontar la pèrdua d’un familiar genera una situació d’especial vulnerabilitat psicològica que limita l’expressió dels sentiments i de les emocions, fet que pot afavorir una mala gestió del procés natural del dol.

La Fundació Hospital gràcies a la col·laboració de Cabré Junqueras, amplia l’atenció i el suport al dol a familiars de difunts de COVID-19, especialment per aquelles famílies més vulnerables o en risc d’exclusió social.

Accions com aquestes donen l’oportunitat de fer més accessibles uns serveis, que ara més que mai, són molt necessaris i permeten a la Fundació seguir donant suport i acompanyament psicològic per generar el màxim benestar a les persones que han perdut un familiar dins del context de covid-19.

La Fundació Hospital i Cabré Junqueras en el marc del conveni de col·laboració “d’Acompanyament al Dol i les Pèrdues”, treballen conjuntament per oferir atenció psicològica especialitzada al Dol  a Mataró i el Maresme.