Jordi Vilana inicia un nou projecte professional i deixa la direcció de la Fundació Hospital

Després de 4 anys a la Direcció General de la Fundació Hospital St Jaume i Sta Magdalena, Jordi Vilana deixa la direcció a mitjans de setembre per assumir un nou projecte professional de gestió en l’àmbit social i sanitari.

Aquest dimecres i en paraules dirigides a l’equip de la Fundació, destaca “…en una organització que porta funcionant gairebé 4 segles, 4 anys de gestió és un període breu quan es mira amb aquesta perspectiva. Tot i això, valoro que ha sigut una etapa prou intensa i amb resultats que consoliden el projecte de la Fundació aquí i ara; entre tots hem assolit en gran part l’encàrrec que ens va fer el Patronat de la Fundació.”

Tot l’equip li desitgem tant o més èxit com l’aconseguit a la Fundació Hospital!