CaixaBank dona suport al Programa d’Atenció Comunitària al Dol i Pèrdues en situació de Covid19.

CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació la Caixa”, ha donat el seu suport al Programa d’Atenció Comunitària al Dol i Pèrdues en situació de Covid 19, de la Fundació Hospital.  Aquesta  col·laboració permetrà donar suport  individual i grupal a persones de Mataró que presentin símptomes moderats de distress emocional a causa d’un dol o pèrdua, com a conseqüència del covid 19.

Jordi Vilana, director de la Fundació Hospital, ha destacat “la importància de la solidaritat i la col·laboració entre les diferents entitats i  institucions per donar suport a les persones que han patit una pèrdua en aquesta pandèmia”.

Signatura de la col·laboració entre CaixaBank i la Fundació Hospital.