CaixaBank dóna suport a la Fundació per fer accessible l’atenció als cuidadors no professionals

CaixaBank dóna suport al projecte Em Cuido per Cuidar per fer accessible el suport psicoemocional a més persones  cuidadores de Mataró.  Aquesta col·laboració permetrà obrir nous grups de suport per a cuidadors i cuidadores no professionals que tenen cura d’un familiar dependent.

Alfred Batet, director de la Fundació Hospital, ha destacat “la importància de la solidaritat i la col·laboració entre les diferents institucions per donar suport i estar a prop de les persones més vulnerables“.

Mª Isabel Falco i Jessica Aparicio, CaixaBank Mataró i Alfred Batet, Director de la Fundació Hospital.