« Tots els Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Acte Inaugural 375è aniversari de la Fundació Hospital

28 de febrer a les 19:00 a 20:00

Gratuït

L’Acte Inaugural de l’aniversari anirà a càrrec del President de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena, el Sr. David Bote Paz. Es farà també la presentació del Cicle de Xerrades del 375è aniversari a càrrec de la Vicepresidenta de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena i Regidora de Salut de l’Ajuntament de Mataró, la Sra. Elizabeth Ruiz.

Es presentarà l’Exposició dels 375 anys de la memòria de la Fundació, comentada pel Sr. Alexis Serrano, Director de l’Arxiu Comarcal del Maresme, i finalment tindrà lloc la Ponència “Sanitat i Municipi al S. XVI, S. XVII  i S.XVIII” a càrrec del Sr. Joan Giménez, Doctor en història i guanyador del Premi Iluro.

Confirmacio d'asistencia

Tickets are not available as this event has passed.

Detalls

Data: