375 anys de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena a Mataró

Enguany la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena celebra el 375è aniversari de la seva fundació i per commemorar-ho s’ha previst un programa d’actes i activitats que es portaran a terme al llarg de l’any.

L’Acte Inaugural de l’aniversari, a càrrec del President de la  Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena, el Sr. David Bote Paz, tindrà lloc el proper 28 de febrer a les 19 h a la Capella de Hospital de Sant Jaume (C/ de l’Hospital, número 29) de  Mataró.

L’acte comptarà en primer lloc amb la presentació del Cicle de Xerrades del 375è aniversari a càrrec de la Vicepresidenta de la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena i Regidora de Salut de l’Ajuntament de Mataró, la Sra. Elizabet Ruiz. També es presentarà l’Exposició dels 375 anys de la memòria de la Fundació, comentada pel Sr. Alexis Serrano, Director de l’Arxiu Comarcal, i finalment tindrà lloc la ponència “Sanitat i Municipi al S.XVI, S.XVII i S.XVIII” a càrrec del Dr. Joan Giménez, doctor en història i guanyador del Premi Iluro.

Dins dels actes previstos per aquest trimestre s’han programat diverses xerrades que es podran consultar a l’agenda d’activitats de la web de la Fundació, així com la resta d’activitats que es portaran a terme al llarg d’aquest any commemoratiu.

Tags: