Entre tots, fem gran l’acolliment: Tu pots ser la família que està esperant

« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Entre tots, fem gran l’acolliment: Tu pots ser la família que està esperant

22 de març a les 19:00 a 21:00

Gratuït

Dijous 22 de març a les 19h, xerrada informativa sobre acolliment familiar dins la campanya impulsada pel Departament d’Afers Socials per trobar famílies d’acollida per infants de 0 a 6 anys.

L’acolliment familiar és una mesura de protecció de la infància regulada per la Llei 14/2010 sobre els Drets i les oportunitats en la infància i l’adolescència. L’acollida d’infants no és un pas previ a l’adopció, sinó que té com a objectiu que l’infant pugui tornar amb la família d’origen.
– Qui pot ser acollidor?, quant temps dura un acolliment? quins tràmits s’han de fer?… donarem resposta a aquestes i a moltes altres qüestions a totes les persones interessades.

Comptarem amb la participació de:
Lídia Moreno – Coordinadora de l’equip d’acolliments de l’entitat Cel Obert
Una família acollidora, que explicarà la seva experiència.

L’acte és obert a tothom i tindrà lloc el dijous dia 22 de març de 2018, a les 19:00 hores, a la seu de la Fundació Hospital, c/ Sant Pelegrí, 3 – Mataró.

Activitat gratuïta. Aforament limitat a 50 persones, és necessària inscripció prèvia mitjançant el següent formulari:

Detalls

Data: