Xerrada La TERÀPIA com a recurs de suport pel benestar FAMILIAR

Des de l’experiència de la Fundació, s’ha identificat la necessitat d’afavorir la cobertura i millorar l’accessibilitat del treball amb les famílies, especialment en col·lectius en situació d’exclusió social,  per  donar-los suport en les funcions parentals de la criança, la cura i l’educació dels seus fills i filles i d’aquesta manera augmentar  la prevenció cap a situacions d’exclusió social greus i/o cronificades.

Amb aquest objectiu, el juny del 2018 la Fundació Hospital i l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau signen una aliança per la provisió de serveis de Teràpia Familiar a Mataró a través de l’Escola de Teràpia Familiar.

Presentació i xerrada a càrrec de:

• Dra. Victòria Martorell, Cap de desenvolupament de serveis de l’Hospital Santa Creu i Sant Pau
  • Dr. José Soriano, Doctor en Psiquiatria i Psicoterapeuta familiar de l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital Santa Creu i Sant Pau
  • Sr. Eduard Carratalà, psicoterapeuta familiar de l’Escola de Teràpia Familiar de l’Hospital Santa Creu i Sant Pau

Data i horari: 24 d’octubre de 19 a 20:30h

Lloc: Fundació Hospital (c. Sant Pelegrí, 3. Mataró)