Sorpresa i expectació per l’activitat del Dia Mundial de les Cures Pal·liatives

El passat dissabte 9 d’octubre en motiu del Dia Mundial de les Cures Pal·liatives, la Fundació va realitzar una activitat de sensibilització i reflexió oberta a la ciutadania als mercats municipals de Mataró.

L’activitat va generar molta sorpresa i expectació davant els plafons de pissarra que convidaven a escriure i ha parlar sobre “Abans de morir vull….”, propiciant que es generés la reflexió esperada.

Agraïm la participació i la implicació de l’equip de voluntaris que va fer possible l’activitat!

La Fundació Hospital compta amb un equip de 6 psicòlegs de cures pal·liatives que s’integren en 10 dels equips ja existents dels àmbits hospitalari,  domiciliari i residencial del Maresme, per contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones que es troben en el procés de final de vida i  la dels seus familiars.