La Fundació Hospital participa en el Congreso Internacional de la Sociedad Española de Cuidados Paliativos (SECPAL) a Salamanca

El Palau de Congressos de Salamanca va acollir el 20 i 21 d’octubre les XIV Jornadas Internacionales de la Sociedad Española de Cuidados Paliativos (SECPAL) amb el lema La ética en Cuidados Paliativos, una responsabilidad de todos.

La psicòloga de l’Equip d’Atenció Psicosocial (EAPS) de la Fundació Hospital, Andrea Almenta, va presentar el pòster ¿Se transmite la información de manera eficaz a los pacientes derivados a los equipos de atención domiciliaria de curas paliativas?, recerca elaborada conjuntament amb Silvia Isern, també psicòloga de l’equip EAPS.

Compartim el pòster presentat al congrés: Fundació Hospital POSTER_SECPAL 2023