Presentació del projecte “PECT Mataró-Maresme: ecosistema d’innovació per a les ciutats cuidadores”

Avui dimarts 27 d’abril de 2021 l’alcalde de Mataró, el Sr. David Bote, ha presentat en roda de premsa el projecte “PECT Mataró-Maresme: ecosistema d’innovació per a les ciutats cuidadores”, que ha comptat amb representants de tots els agents implicats en el projecte: la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena; el Consorci Sanitari del Maresme; TecnoCampus Mataró-Maresme; el Centre Tecnològic Eurecat; la Fundació El Maresme; el Consell Comarcal del Maresme i la Fundació TIC Salut Social.

La iniciativa, amb un pressupost de 4,6 milions d’euros, habilitarà un nou equipament de referència en l’atenció a les persones a l’Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena amb 2.300 m² on es desenvoluparan la majoria de les actuacions dels agents implicats.

El Sr. Jordi Vilana, Director de la Fundació Hospital, en la seva intervenció a la roda de premsa d’avui.