Presentació del documental Vincles amb Sentit del Grup de Dol Adolescent

Durant el mes de juny d’aquest any, els integrants del Grup de Dol Adolescent de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena de Mataró, gràcies al suport de la Fundació Iluro, van poder realitzar un cap de setmana fora de la ciutat on van treballar processos i conceptes relacionats amb el dol mitjançant diverses activitats, un taller d’art teràpia i la gravació d’un curt documental.

La primera projecció i presentació del documental es va realitzar el passat dijous 24 de novembre a la Fundació Iluro de Mataró, amb una assistència d’una trentena de persones, entre adolescents, familiars i professionals.

El material audiovisual va ser dissenyat i creat pel propi grup amb l’objectiu de plasmar la vivència de la pèrdua durant l’etapa de l’adolescència i poder enviar un missatge clar a la comunitat.

També es van exposar les obres creades en el taller d’art teràpia i posteriorment es va obrir una taula rodona on integrants del grup i professionals especialitzats en dol i final de vida de la Fundació Hospital van parlar sobre aquesta experiència.

L’exposició estarà oberta a tothom a partir de dilluns 5 de desembre a la primera planta de la Fundació Hospital.

Donar continuïtat al grup i obrir-ne d’altres
a joves i adolescents, és el nostre objectiu.

AJUDA’NS I FEM-HO POSSIBLE!