Parlem de “Maximitzant l’impacte de la tecnologia en la vida dels sèniors”

L’acte tindrà lloc el divendres 10 de març a les 9:30h a la Fundació Hospital amb l’objectiu de compartir un espai de diàleg i debat entre professionals dels àmbits de la salut, comunitari i tecnòlegs.

Comptarem amb la presència de Núria Infiesta, COO i fundadora de Yasyt Robotics, que ens parlarà de Salut, Tecnologia i Futur.

Susanna López, coordinadora PECT  de Fundació Hospital explicarà com està evolucionant  l’Innolab i com hi ha  Moltes Edats dins de la Tercera Edat.

Alfred Batet, Director de la Fundació Hospital ens convidarà a reflexionar sobre Noves tecnologies, sector salut i social: Control versus Empoderament.

La Directora de Polítiques d’Igualtat d’Oportunitat de l’ajuntament de Mataró i Coordinadora PECT Mataró-Maresme, la  Sra. Esther Merino, moderarà l’activitat per a l’intercanvi d’opinions.

Acte obert amb inscripció AQUÍ