Necessitem voluntaris/es pel Projecte Radars

Necessitem voluntaris/es pel Projecte Radars.

Radars és un projecte de l’Ajuntament de Mataró, que pretén facilitar que les persones grans del barri de La Llàntia puguin viure a casa seva i garantir-ne el benestar amb la complicitat del seu entorn.

L’acció voluntària és de 2h setmanals. Compromís anual.

Requisits;

Ser major d’edat i tenir sensibilitat amb la gent gran.

Habilitats comunicatives.

Compromís d’un any.

Preferentment veïns i veïnes de La Llàntia

Tasca concreta que farà la persona voluntària:

• Realitzar trucades setmanals a les persones usuàries del projecte amb l’objectiu de fer un seguiment de la seva situació.
  • Oferir i facilitar la informació dels recursos i serveis existents al territori per tal de vincular-les a la xarxa social del barri.
  • Registrar per escrit el resum de la conversa telefònica

Les persones interessades han d’escriure un c/e a fundaciohospital@fundaciohospital.org o trucar el telèfon 93.741.91.60, a partir d’aquí es donarà una hora de visita de voluntariat, on s’explicarà amb  més exactitud, la tasca i les característiques necessàries per ser voluntari.