La Generalitat concedeix la Creu Sant Jordi a la Fundació Hospital

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena,  ha estat una de les 15 entitats distingides amb la Creu  de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya en l’exercici 2020 per la seva contribució a la salut i al benestar social comunitari, amb la perspectiva d’una llarguíssima tradició de 375 anys d’història.

Ens fa molt contents rebre aquest reconeixement institucional, que també reconeix la tasca i l’esforç de moltes persones que han contribuït amb el seu treball i compromís al desenvolupament d’aquesta institució al llarg d’aquests 375 anys. Aquesta distinció, també ens anima en aquest moment a reinterpretar la voluntat del fundador per contribuir a fer front a necessitats emergents del nostre territori.

Volem manifestar el nostre sincer agraïment a totes les entitats i ciutadans/es, que ens han fet arribar el seu suport i les seves felicitacions, per la concessió de la Creu de Sant Jordi.

Moltes gràcies!

Comparteix aquesta noticia a