La Fundació s’adhereix al Dia Mundial de les Cures Pal·liatives

El segon dissabte del mes d’octubre se celebra el Dia Mundial de les Cures Pal·liatives, aquest any amb el lema

No deixem ningú enrere: equitat en l’accés a les cures pal·liatives“.

La Fundació s’adhereix a la celebració d’aquest dia amb un acte de sensibilització i reflexió obert a la ciutadania el dissabte 9 d’octubre de 10h a 12h als 7 mercats municipals de Mataró.

L’activitat consistirà en realitzar el projecte “Before I Die” (Abans de Morir), un projecte artístic global que convida a la gent a reflexionar sobre la mort i a compartir les seves aspiracions personals en públic. Creat originalment per Candy Chang a Nova Orleans després de la mort d’un ésser estimat, ara hi ha més de 5.000 murs a tot el món.

La Fundació Hospital compta amb un equip de 6 psicòlegs de cures pal·liatives que s’integren en 10 dels equips ja existents dels àmbits hospitalari,  domiciliari i residencial del Maresme, per contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones que es troben en el procés de final de vida i  la dels seus familiars.

Us hi esperem!!