Pascuti dona un quadre a l’Associació Mans Amigues – Dol per suïcidi

L’artista mataroní Joan Pascual “Pascuti“, que pertany a l’Associació d’Art Sant Lluch de Mataró,  ha fet una donació d’una de les seves obres d’art “Metamorfosis Femenina” a l’Associació Mans Amigues – Dol per suïcidi, entitat que forma part del viver d’entitats de la Fundació Hospital.

Amb aquesta donació ja són dues les obres d’art que en Pascuti ha fet a la Fundació Hospital, un gest  que uneix l’art i els projectes que ajuden a millorar la qualitat de vida de les persones.

Les dues entitats han agraït la donació en un acte celebrat el dijous 14 de novembre a la Fundació Hopistal. A l’acte hi ha estat presents la Sra. Montse Bautista Serrano, presidenta de l’Associació Mans Amigues, la Sra. Manoli Hermoso Ramírez, tresorera de l’Associació Mans Amigues, el Sr. Joan Pascual, autor del quadre i la Sra. Carme Altayó Responsable de l’Àrea Comunitària de la Fundació Hospital.