Atenció i suport al DOL per les famílies afectades per COVID19

La Fundació Hospital posa a disposició de les famílies afectades per COVID19 de Mataró i el Maresme un servei d’atenció i suport al DOL per la pèrdua d’una persona estimada.

• La Fundació Hospital ofereix ajuda psicològica durant l’actual estat d’alarma per a les famílies que en puguin necessitar arran de la mort d’algun dels seus familiars.

• S’ofereix un correu electrònic de contacte on realitzar les demandes de suport al DOL atenciodol@fundaciohospital.org que està gestionat per l’equip EAPS, psicòlegs experts amb experiència i competència en l’atenció de persones i professionals en situacions de gran patiment.

• L’atenció es durà a terme telefònicament o per videoconferència, sempre facilitant la millor via de contacte per dur a terme l’assistència.

Descarrega’t la Nota de Premsa