La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena dona el seu fons documental l’Ajuntament

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena, en l’any del seu 375è aniversari, ha cedit a l’Ajuntament de Mataró el seu fons documental amb arxius que daten des de l’any 1790 fins al 2005.

Memòries, decrets, informes i altres documents relatius al tractament de la sanitat a la ciutat es podran consultar a l’Arxiu Comarcal del Maresme que gestionarà aquest fons conjuntament amb l’Arxiu Municipal de Mataró.

Aquesta és la tercera donació que fa la Fundació Hospital a l’Ajuntament, les altres van ser l’any 1961 i 1992.