La Fundació Hospital i la UOC signen un conveni de col·laboració

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena (FH) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) han signat un conveni per al desenvolupament d’activitats d’interès mutu entre les que es troben la promoció de la pràctica dels estudis teòrics de la realitat professional així com l’impuls del desenvolupament d’activitats dirigides a promocionar l’ús de les tecnologies de la informació.

La realització d’aquest conveni s’emmarca dins de les accions formatives que la Fundació Hospital duu a terme amb la col·laboració amb entitats i centres docents especialitzats.