Jornada “Suport al cuidador informal de persones amb problemes de salut mental”

Divendres 25 d’octubre de 10h a 13h a l’auditori del Tecnocampus organitzarem la Jornada de suport al cuidador informal de persones amb problemes de salut mental, amb l’objectiu d’exposar models d’atenció als cuidadors. Comptarem amb les associacions de pacients més representatives de la nostra comarca i amb els professionals interessats en la cura dels cuidadors de persones amb problemes de salut mental.

Programa:

10 h. Inauguració.
10.15h. Model ACP (Atenció centrada en la persona).
A càrrec de la Sra. Ingrid Roca, Coordinadora AICP. Consorci Salut i Social de
Catalunya.

11:30h. Models de suport als cuidadors informals en salut mental.
Modera: Sra. Maria Fernández. Treballadora Social Centre de Salut Mental de Mataró.
Intervenen:
Sra. Susana Plasencia. Presidenta de l’Associació de Salut Mental Mataró i Maresme .
Sra. Laura López. Cap d’Infermeria d’obstetrícia i ginecologia, pediatria, salut mental i addiccions, Consultes externes, unitats E3 i C3 (COT i neurociències) FGS Hospital Santa Creu i Sant Pau.
Sra. Maria Jesús San Pío. Directora Programa Activa’t de Salut Mental Catalunya.

12:30 h. Conferència cloenda.
“Tendències en el suport a cuidadors no professionals de persones amb trastorn mental”
A càrrec del Dr. Josep Cañete. Director Salut Mental i Addiccions. Consorci Sanitari del Maresme.

Descarrega’t el Cartell de la Jornada_cuidador informal