Ens sumem a la campanya “Viu el Voluntariat 2023”

Per celebrar el Dia Internacional del Voluntariat, un any més ens unim amb entusiasme a la campanya “Viu el Voluntariat 2023” per que tindrà lloc el pròxim 5 de desembre. Aquesta iniciativa destaca la importància de la solidaritat i el compromís amb la comunitat, reconeixent l’essencial contribució dels voluntaris a la millora de la societat.
Exploreu les diverses activitats i esdeveniments de la campanya: Programa d’actes “Viu el Voluntariat 2023”.
Entre les nombroses oportunitats per participar, us esperem els dies:
  • 23 de novembre, a les 17.30 h a la Fundació Hospital (1r pis, sala 2) – sessió dedicada als projectes de voluntariat en salut que es duen a terme des de la nostra entitat.  Serà una oportunitat per interactuar amb voluntaris experimentats, així com per compartir preguntes i reflexions amb usuaris d’algun dels nostres projectes.
  • 29 de novembre – Festa del Voluntariat, esdeveniment festiu que celebra la dedicació i l’entusiasme dels voluntaris. La festa serà una ocasió alegre per reconèixer i agrair a tots els qui han dedicat el seu temps i esforços per fer possible el canvi positiu a la nostra comunitat.
Us hi esperem!
Cada acció de voluntariat contribueix al teixit social i enriqueix les vides de moltes persones. Sigui la contribució gran o petita, cada gest compta i ajuda a construir un món més solidari.