Comunicat la Fundació s’adhereix a la campanya #JoEmQuedoACasa

Seguint les indicacions de la Generalitat de Catalunya i el Decret de l’Ajuntament de Mataró de 13 de març de 2020 relatiu a Activar la fase d’emergència 1 del DUPROCIM- Pla Bàsic d’Emergències Municipal, que tracta de garantir la continuïtat dels serveis essencials de la ciutat, la Fundació Hospital ha establert també, les mesures organitzatives de contingència necessàries per protegir la salut dels ciutadans i dels propis treballadors, i garantir en la mesura del possible la continuïtat de l’atenció assistencial.

Teletreball

La Fundació continuarà desenvolupant la seva activitat segons el model de teletreball. El passat divendres 13 de març la Direcció de la Fundació va prendre la decisió d’aplicar aquesta modalitat de manera indefinida fins a recuperar la situació de normalitat. Per aquest motiu, l’equip assistencial i administratiu mantindrà la seva activitat de manera no presencial.

Si necessiteu contactar amb nosaltres, us aconsellem que ho feu mitjançant el correu fundaciohospital@fundaciohospital.org

Ajornament

Totes les activitats grupals, reunions de treball i accions formatives que estaven previstes queden ajornades sense data definida. En els casos que sigui possible utilitzar la vídeoconferència, els diferents membres de l’equip es posaran en contacte amb les persones interessades.

Recomanacions

Us aconsellem que per resoldre altres dubtes i consultar informació fiable visiteu canals oficials com el Canal de Salut de la Generalitat de Catalunya o les recomanacions de la pàgina del Col·legi de Psicòlegs de Catalunya.
A la nostre web www.fundaciohospital.org també trobareu enllaços que us poden interessar així com recomanacions dels nostres professionals.

Mataró, 17 de març de 2020