Comunicat Fundació Hospital davant el Coronavirus Covid-19

Seguint les indicacions de la Generalitat de Catalunya i el Decret de l’Ajuntament de Mataró de 13 de març de 2020 relatiu a Activar la fase d’emergència 1 del DUPROCIM- Pla Bàsic d’Emergències Municipal, que tracta de garantir la continuïtat dels serveis essencials de la ciutat, la Fundació Hospital ha establert també, les mesures organitzatives de contingència necessàries per protegir la salut dels ciutadans i dels propis treballadors, i garantir en la mesura del possible la continuïtat de l’atenció assistencial.

Per aquest motiu, la Fundació ha decidit:

• Tancar de forma preventiva la seu del Carrer Sant Pelegrí de Mataró.
  • Cancel·lar totes les visites presencials, les activitats grupals i les accions formatives, tant les que es realitzaven dins l’edifici com les que es feien fora en altres equipaments/serveis.
  • Continuar desenvolupant la nostra activitat assistencial de manera telemàtica i a romandre en situació de disponibilitat per atendre als nostres usuaris.

Aquestes mesures s’inicien a partir de dilluns 16 de març i durant un termini de 15 dies, o tan aviat com la situació ho permeti.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu   fundaciohospital@fundaciohospital.org

Mataró, 13 de març de 2020