Inscriu-te! Cicle Formatiu a Calella – El voluntariat en cures pal·liatives

Formació gratuïta adreçada a persones interessades en fer acció voluntària dins l’àmbit de les cures pal·liatives o persones que estiguin fent de cuidadors informals.

La formació consta de 5 mòduls de formació bàsica en voluntariat a malalts crònics / baixa complexitat:

• 4 de març – El Voluntariat
  • 11 de març – Cures Pal·liatives
  • 18 de març – Confort Emocional I: Vincle i Comunicació
  • 1 d’abril – Confort Emocional II: Gestió Emocional
  • 8 d’abril – L’acció Voluntària

i 4 mòduls de formació especialitzada en voluntariat a malalts de mitja / alta complexitat:

• 22 d’abril – Parlem sobre el Dol
  • 29 d’abril – Confort Físic: La Dimensió Clínica
  • 6 de maig – Cuidar-se per Cuidar: Prevenció del Burnout
  • 13 de maig – Persona i Demència

Es poden escollir tants mòduls com es vulguin fer de cada apartat.

L’horari és els dimecres de 16h a 18h a l’Hospital Comarcal de Sant Jaume de Calella (carrer Sant Jaume 209-217. Calella).

Docents
: Professionals de l’equip EAPS Fundació Hospital, amb el suport de l’Escola de Cuidadors del Programa d’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, de l’Obra Social la Caixa.

Acreditació
: Es certificarà a través de diploma l’assistència a tot el cicle monogràfic acreditat en contingut i durada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.
Les persones formades tindran l’opció de fer acció voluntària en el projecte de voluntariat en cures pal.liatives de la Fundació Hospital i l’Obra Social ”la Caixa”.

Descarrega’t el Cartell_CicleVoluntariat

Inscripció Voluntariat en Cures pal·liatives (Calella)

• Per tal de formalitzar la seva inscripció ens hauria de facilitar la següent informació:
    Podeu triar més d'1 opció en aquest bloc de formacions: