Cabré Junqueras amplia el seu suport a la Fundació Hospital per l’atenció al dol en aquesta situació de pandèmia

La Fundació Hospital i Cabré Junqueras SA Serveis Funeraris, disposen d’un conveni de col·laboració   amb l’objectiu de promoure i potenciar els serveis de la Fundació en benefici del Programa Comunitari d’Acompanyament al Dol i Pèrdues. Aquesta aliança permet dur a terme diferents accions de sensibilització a la població de Mataró i permet oferir nous grups de Dol de forma gratuïta.

Dins d’aquest context de crisi, la Fundació Hospital fa suport al Servei de Salut Mental del Consorci Sanitari del Maresme per atendre a pacients en situacions de dol i pèrdues, així com també aquelles persones que necessiten suport d’un professional, per “distress” emocional (depressió i ansietat).

Gràcies al suport extraordinari de Cabré Junqueras, la Fundació pot reforçar l’equip de professionals per atendre les noves demandes de persones i famílies  que presenten símptomes moderats de distress emocional a causa d’un dol o pèrdua.

S’han posat a disposició adreces de correu i telèfons per facilitar aquesta atenció, tant a la població en general com a professionals sanitaris i del sector social. Per altra banda, es proporcionen recursos per ambdós col·lectius a la pàgina web (www.fundaciohospital.org)  que es van actualitzant periòdicament.

Per demanar suport:

[email protected]  // [email protected]