Signem una nova adenda amb l’empresa de serveis funeraris Cabré Junqueras, S.A.

Avui, una persona de l’equip, en representació de La Fundació Hospital, ha fet visible, la col·laboració amb Cabré Junqueras, amb la trobada, s’ha donat les gràcies, per part de l’equip, per la nova signatura de l’adenda, on s’especifiquen les activitats específiques a desenvolupar durant l’any 2022.

Des de l’any 2017, Cabré Junqueras signa convenis amb la FH, així com diferents addendes, per donar resposta a la població que pateix una pèrdua, des de l’atenció, individual i grupal, dels diferents grups de suport psicològic adreçats a persones que estan patint un dol per diferents causes (dol per suicidi, dol perinatal, dol en adolescents…)

També portar a terme  l’edició de la col·lecció «Acompanyament al Dol i les Pèrdues», una proposta pensada per acompanyar les persones que han patit una pèrdua i ajudar-les en el seu procés de dol a través de petits llibres monogràfics pràctics i de fàcil lectura.

A part ens amplien el suport, per poder continuar atenent, a les persones que pateixen una pèrdua.

Actualment finançaren.

La col·lecció dels llibrets de dols, títols de la col·lecció:

Tags: