Aligot d’Honor 2020 per a la Fundació Hospital

Àliga de Mataró ha guardonat amb l’Aligot d’Honor 2020 a la  Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena en reconeixement a la seva tasca en l’àmbit sanitari i la seva contribució a la salut i benestar comunitari.

Tal com explica Jordi Vilana, director de la Fundació Hospital, “venim d’un any molt complicat en el que la COVID-19 ens ho ha posat molt difícil a tots i agraïm aquest reconeixement perquè posa en valor l’esforç  de l’equip de posar en marxa en molt poc temps un conjunt de mesures per cobrir les exigències de la crisi i donar una resposta ràpida i eficaç.”

Elisabeth Ruiz, vicepresidenta de la Fundació Hospital  i Jordi Vilana, director de la Fundació han recollit
el guardó a mans de representants d’Àliga de Mataró.  Dimecres 1 de setembre 2021.