Agraïment a les persones voluntàries per la seva tasca durant el confinament

Des de la Fundació Hospital ens sumem a l’agraïment que es fa des de l’ajuntament de Mataró a les entitats i les persones voluntàries que han col.laborat en aquest temps de confinament.

Aqraïm especialment la tasca de les 37 persones voluntàries que s’han posa’t a disposició i que han ofert el seu suport a la ciutadania, així com també a tots els professionals amb els que ens hem coordinat per fer-ho possible.

El programa Soledat Covid-19, cogestionat entre la Fundació Hospital i l’ajuntament de Mataró, va ser creat amb l’objectiu de fer seguiment i/o donar suport a aquelles persones grans que viuen soles o a aquelles persones que, per la seva situació, poden ser més vulnerables a la situació de confinament pel Covid-19. En aquest cas, les persones voluntàries han realitzat trucades de seguiment i suport, així com setmanalment han fet compres d’aliments, productes bàsics i productes farmacèutics.

Des del Punt del Voluntariat i l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró s’ha fet un vídeo d’agraïment als voluntaris que dediquen part del seu temps als altres.