Acaben en format online els 2 cursos del Cicle de Voluntariat en Cures Pal·liatives

Han acabat els 2 cursos del Cicle de Voluntariat en Cures Pal.liatives que vam començar a Mataró i a Calella al mes de febrer en format presencial, i que arrel del confinament per l’alerta sanitària, vam donar continuïtat de manera online per a totes les persones que es van inscriure.

En aquest primer Cicle s’han format 30 persones sense experiència prèvia interessades en fer acció voluntària dins l’àmbit de les cures pal·liatives i persones cuidadores informals d’un familiar.

Els continguts s’han dividit en 2 blocs, un bàsic de 5 mòduls de continguts sobre voluntariat amb malalts crònics -baixa complexitat i l’altre de 4 mòduls especialitzat en voluntariat a malalts de mitja i alta complexitat.

Els docents del Cicle han estat els professionals de l’equip EAPS Fundació Hospital,  professionals de l’equip de Cures Pal·liatives de l’Hospital Sant Jaume de Calella i de l’Escola de Cuidadors. S’ha comptat amb el suport de l’Escola de Cuidadors del Programa d’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, de l’Obra Social la Caixa.

La Fundació Hospital té actualment 84 persones voluntàries, i preveu seguir donant continuitat a aquest tipus d’iniciatives, gràcies a les quals, es pot donar resposta a les necessitats i interessos dels col·lectius més vulnerables.

Interessats en futures formacions enviar un mail aquí