Xarxa comunitària

Voluntariat

Amb una trajectòria de 15 anys d’experiència el projecte de voluntariat manté l’objectiu d’estimular i enfortir el sentiment de solidaritat de la ciutadania procurant el benestar físic, emocional i social de les persones i les seves famílies que es troben en una situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió social. La nostra acció es porta a terme a Mataró i la comarca del Maresme.

El projecte es centra en els següents àmbits d’acció:

• Suport i acompanyament a la malaltia i a les situacions de vulnerabilitat per reduir les desigualtats socials en salut.
  • Col·laborar amb les associacions, entitats i serveis sanitaris i socials, públics o sense ànim de lucre de la ciutat, gestionant i cedint els voluntaris.
  • Assessorar, formar en habilitats i competències, acompanyar i donar suport i assegurar a les persones que fan acció voluntària.

Projectes en desenvolupament:

• Lecxit – Fomentar i compartir el gust per la lectura amb infants
  • Gent Gran – Donar suport durant el procès d’envelliment per reforçar l’autonomia a la llar
  • Llavors de vida – Acompanyar a persones amb malaltia avançada i donar suport a les seves famílies

Últimes crides

Tallers

No hi ha events programats en aquest moment.

Fundació Hospital

C/ St. Pelegrí, nº 3 – 08301 Mataró