FEM XARXA! Activitats pel Dia Internacional del Voluntariat

El 5 de desembre és el Dia Internacional del Voluntariat, jornada per reflexionar sobre com la construcció d’un món millor passa per poder oferir i dedicar temps als altres, per ser persones més solidàries. La Fundació Hospital lidera diversos Projectes de Voluntariat a la ciutat i la comarca i us convida a participar de les activitats previstes del 19 de novembre al 19 de desembre 2021.

PRENEU NOTA! les inscripcions ja estan obertes

• SENSIBILITAT – 19 de novembre, 19.30h“El Caballero del Lirio” de Mauro Giuliani, concert de guitarra i flauta barroca a càrrec de Maria Rosa de la Concha, guitarra clàssica i Monicka Czyceweska flauta barroca, sòcies del Banc del Temps. Lloc: Capella de l’antic Hospital Sant Jaume.  No cal inscripció prèvia.

• CONSCIÈNCIA – 25 de novembre,  18h a 19h- “Taller de Mindfulness”, impartit per Jordi Solanes, enginyer informàtic i voluntari de la Fundació Hospital. Lloc: Fundació Hospital.

• COMUNICACIÓ – 26 de novembre, 17.30h a 19.30h – “La Comunicació No Violenta”, taller pràctic impartit per Camino Calvo, metgessa, coach i voluntària de la Fundació Hospital. Lloc: Fundació Hospital. Aforament complert.

• FORMACIÓ – 29 de novembre, 18h a 19.30h – “La Soledat i els Mites de l’Edatisme”, xerrada-taller  impartit per Andrea Almenta, psicològa de l’equip EAPS de la Fundació Hospital. Lloc: Fundació Hospital.

• COMPLICITAT SOCIAL – 30 de novembre, tot el dia – “#Giving Tuesday-ACTUEM_ContraLaSoledat”, campanya de donacions per ampliar el suport i l’acompanyament a través de l’acció voluntària a persones grans que viuen soles, especialment les que estan en una situació personal vulnerable i amb risc d’exclusió social.

• APROPAMENT – 19 de novembre a l’1 desembre, tot el dia – “Activitat Sorpresa”, a càrrec de l’equip de voluntaris de la Fundació Hospital. Lloc: Fundació Hospital. No cal inscripció prèvia.
  • ALTRES ACTIVITATS DEL DIA INTERNACIONAL DEL VOLUNTARIAT – Activitats per promoure el Voluntariat a Mataró. Fem voluntariat. Vine!