Fem Voluntariat amb la Força de Tothom, 5 de desembre – Dia Internacional del Voluntariat

La Fundació Hospital es suma a la Campanya Fem Voluntariat amb la Força de Tothom, que enguany serà del 16 de novembre el 4 de desembre. Les entitats de la ciutat i l’ajuntament de Mataró ofereixen  diferents activitats de promoció, reconeixement i agraïment a l’acció voluntària.

Les activitats que promou la Fundació Hospital en motiu del Dia Internacional són:

• Dia 24 de novembre, 18.30hSessió informativa Banc del Temps . Altres maneres de fer acció voluntària.

• Dia 26 de novembre,  18h – La Solidaritat No S’atura. Debat entre persones/professionals que fan voluntariat, per visualitzar com han redirigit la seva acció voluntària, com encaren el futur i quines són les demandes actuals.

• Dia 30 de novembre, 18h – Formació per Voluntaris/Cuidadors. Acompanyant des de la Distància. Eines i tècniques per un acompanyament emocional de qualitat utilitzant noves tecnologies.

Descarrega’t el póster aquí