Projectes solidaris

Projectes Solidaris

Volem impulsar l’acció social i les activitats de solidaritat a la Fundació de manera participativa, transversal i compromesa, en el marc de les accions de responsabilitat que tenim envers la societat com a Fundació. Per això, proposem i engeguem projectes relacionats amb la solidaritat, , el voluntariat, que s’apleguen, impulsen i gestionen sota la denominació FH Solidària.

Les àrees d’intervenció són aquelles orientades a garantir els serveis de benestar bàsics (salut, educació, atenció social) i els serveis que contribueixen a fomentar els drets humans i la dignitat de les persones. Els sectors de població prioritaris són els que formen part de l’àrea  d’atenció de la Fundació: Infància i familia, joves, cuidadors, persones amb malaltia física crònica i  col·lectius en una situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió social.

Projectes:

• Espai Respir a persones cuidadores
  • Grup d’atenció a les dificultats del llenguatge en infants de xx a xx
  • Taller de recuperació fisicoemocional per a dones en risc d’exclusió social
  • Tractament arxivístic del fons de l’Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena de Mataró, 1192-1946.

Si ets un particular, entitat o empresa compromesa i implicada en ajudar a cobrir necessitats socials del teu entorn més proper, t’oferim diverses vies de col·laboració.

Entitat 1. Associació familiars de malalts d’Alzheimer del Maresme
Entitat 2. Associació Parkinson Maresme
Entitat 3. Associació d’afectats de Fibromiàlgia i Fatiga Crònica
Entitat 4. Associació Àmbit Prevenció