Programes d’atenció

Psicologia comunitària

El servei està format per 1 equip multidisciplinari que s’agrupa en funció de les característiques dels usuaris, – infants, joves i adults-, preferentment de la comarca del Maresme i que presentin  trastorns lleus o de baixa complexitat.

Oferim atenció psicològica, psicoeducativa i atenció comunitària a infants i joves, persones adultes i famílies, persones amb malaltia física crònica i a col·lectius específics d’especial vulnerabilitat i/o en risc d’exclusió social. La intervenció es fa des de l’abordatge individual, la particiació en grups psicoterapèutics i/o psicoeducatius,  amb el treball familiar i en coordinació amb altres professionals de la salut i els centres educatius.

El professionals són experts en l’ús de tècniques de diferents orientacions terapèutiques: cognitiva-conductual, sistèmica, breu estratègica, recursos basats en tècniques psicopedagògiques, etc. , en funció de la necessitat de cada cas.

Programes i projectes amb suport d’organismes públics i/o privats:

Servei d’atenció psicològica a famílies amb fills amb risc d'exclusió social

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, va concedir a la Fundació Hospital una subvenció, en el marc de la convocatòria de subvencions (publicada en el DOGC núm. 7525 de data 29.12.2017), per al finançament a entitats privades sense afany de lucre, per les actuacions realitzades en l’àmbit de la salut per al foment de la salut i el suport als pacients i a les famílies durant l’any 2017.

Fundació Hospital

C/ St. Pelegrí, nº 3 – 08301 Mataró