Professionals i entitats de Mataró interessats pels nous serveis que ofereix la Fundació Hospital en col·laboració amb l’Escola de Patologia del Llenguatge de l’Hospital de Santa Creu i Sant Pau.

El dimarts 11 de desembre, va tenir lloc a la Fundació Hospital la xerrada “Cervell i llenguatge”, a càrrec del Dr. Josep Maria Vendrell, professor de Neurologia de la UAB i director de l’Escola de Patologia del Llenguatge (EPL) de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

L’acte va comptar amb la presència de Sra. Elisabeth Ruiz, regidora de Benestar Social de l’Ajuntament de Mataró i vicepresidenta de la Fundació Hospital,  la Dra. Victòria Martorell , de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, i el Dr. Josep M. Vendrell, professor de neurologia de la UAB i director de EPL  de l’Hospital de Santa Creu i Sant Pau.

El Dr. Vendrell va oferir als més de 60 assistents la xerrada “Cervell i llenguatge”, centrada en la importància de saber aplicar mètodes d’estimulació activa al cervell per millorar-ne les seves capacitats i mantenir una vida intel·lectual plena.