Projecte Llavors de Vida

Iniciem la campanya de recerca de voluntariat del projecte LLAVORS DE VIDA, que es desenvolupa en els domicilis, de persones amb situació crònica i pal·liativa. Aquesta campanya va adreçada a totes aquelles persones que vulguin fer companyia i acompanyament a persones que es troben en una situació de final de vida.

Un dia a la setmana, durant dues hores,  un voluntari es desplaça el domicili, per tal d’acompanyar, fer companyia i donar un respir als cuidadors, o familiars.

És imprescindible fer una entrevista, on s’explica el projecte i es valida el voluntari, d’altra banda per tal de fer aquest tipus d’acció voluntària, és imprescindible;

Tenir més de 21 anys.

No està en procés de dol.

Fer la formació i adoptar el compromís d’assistir un cop al mes, el tercer dilluns de 15 h a 16:30 h, el grup de seguiment i de formació.